wtorek, 21 października 2014

Epilog

O, raz w swoim życiu znajdujesz kogoś
Kto zmienia twój świat dookoła
Podnosi cię kiedy upadasz
Tak, nic nie może zmienić tego, ile dla mnie znaczysz
O, dużo mógłbym powiedzieć
Ale teraz mnie przytul
Ponieważ nasza miłość oświetli drogę
 
 Twoje piękno to rzecz, która Cię zdradza,
Twój uśmiech wyjawia twoje sekrety,
Ponieważ jesteś stworzona z siły i litości
i moja dusza jest twoją do uratowania.
Wiem, że to jest prawdziwe,
Gdy mój świat był mroczny i smutny,
Wiedziałem, że jedyną osobą, która mnie uratuje, jesteś ty.
 
------------------------------------------------------------------------------------------------
od autorki: dum dum...macie tu takie piękne podsumowanie...xd są to fragmenty tłumaczenia dwóch różnych piosenek..xd nie miałam pomysłu na epilog..niedługo zaczniemy drugą część..xd
 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz